Pages

Thursday, July 16, 2009

Kami @ Bengkel Wedding Ahmad Fairus


















Bride :Amer & Effa
Date :28 Jun 2009
Location :Putrajaya.


Assalammualaikom kalian,aku nak cretalah sikit pasal Aku & Efa jadi model utk Bengkel Wedding Ahmad Faius...Adhadi( tokey Myfotozone) lah yg mengajak kami,kami ok jer asalkan dapat kenal lebih ramai kawan dlm bidang yg mmg aku minat yg paling penting aku dapat juga lah belajar serba sedikit ilmu & teknik yg berguna dari cikgu AF...
Semasa kelas di jalan kan aku mmg cuak gila mana tak nye ada dalam 19 photographer yg tgh shoot aku & Efa...Cik Efa kita mmg mahir,dia rilek habis(cantik)dgn pose2 yg cun...hahaha aku jer pose mcm kayu...malu siotttt...
Outing dilakukan kat Putrajaya pada sebelah petang nye...masa tu lah aku mmg gian nak shoot dan adalah gak aku sempat shoot Effa...lokasi mmg cantik & cuaca baik...mana gambar yg cun & kreatif dapat hadiah dari cikgu & yg tak.... harap sabar jer lah...outing habis jam 630ptg...
Banyak gambar yg cun dia org ambik kalau nak ikut kan hati aku nak minta jer kat dia org semua tp mana boleh kan...jadi aku dapat load pic yg ada kat Bunga & Aiman,gambar dia org mmg cun...tahniah!!!
Kat sini aku adalah sikit2 gambar utk tontonan umun (edit by kayimagez)...tq kepada Ahmad Fairus dgn ilmu yg di beri & kepada Sitti terima kasih kerana membuat kami mmg mcm raja sehari dgn sepasang baju yg meletopp...

1 comment:

Mommy KE said...

anak wok ni pandai gaks bergaya....hik..hik...next time jdi model lg nak x?