Pages

Monday, July 13, 2009

Wedding Reception- Ayie & Wanie












Bride :Ayie & Wanie
Date :13 Jun 2009
Location :Ulu Yam.


Pada 13 Jun 2009 aku dan abg aku( asu), menjadi OP untuk wedding reception colleagues aku Ayie & isterinya Wanie di Ulu Yam Selangor. Berpandukan alamat yg diberi Ayie akhirnya kami sampai juga di rumah pengantin lelaki. Memang meriahlah…ramai sahabat handai dan kaum keluarga dah bersiap utk majlis tersebut…
Couple ni mmg sporting abis dan dengan collaborate mereka jua terhasil photoshoot ini berjalan dgn lancar (walaupun jerebu mengganggu sedikit sesi out door)…Terima kasih kepada newly wed nie dan seluruh ahli keluarga kerana memberi kepercayaan pada kami untuk merakamkan hari yang berbahagia ini…. Disini ada sedikit photograph yang aku shoot pada hari bersejarah mereka..
Aku ucapkan ~Selamat Pengantin Baru semoga kalian kekal sehingga ke akhir hayat~

2 comments:

Mommy KE said...

sgt suke sume pic yg anda shoot..semoga maju jaya...love ya

Mommy KE said...

suke sume pic ni...semoga bb berjaya dlm apa bidang yg diceburi...love ya